REC BIH kao partnerska organizacija učestvuje u realizaciji projekta “Razvoj i unapređenje infrastrukture u cilju poboljšanja posjetiteljskog kapaciteta i održivog upravaljanja Parkom prirode Blidinje “ koji je finansiran od strane Federalnog ministaratva okoliša i turizma.
Opći cilj projekta: unaprijediti upravljanje Parkom prirode Blidinje na principima održivog korištenja prirodne baštine s ciljem društveno–gospodarskog razvoja lokalne zajednice.
Specifični ciljevi projekta:
- Razvoj posjetiteljske infrastrukture i atraktivnih turističkih sadržaja
- Popularizacija parka kao nezaobilaznog mjesta posjete u BiH
- Povećati broj posjeta zaštićenom području
- Podići razinu znanja posjetitelja o važnosti prirodne baštine PP Blidinje i ojačati kapacitete radi što kvalitetnijeg upravljanja posjetiteljima
- Izrada marketing plana Parka prirode Blidinje, kojim će se osmisliti proizvodi, doživljaji i događanja, odnosno cjelokupna turističku ponuda Parka u svrhu promicanja kulturno-povijesne i gospodarske važnosti samog Parka.
Aktivnosti projekta:
Projektne aktivnosti podijeljene su u tri faze:
- INFRASTRUKTURNE AKTIVNOSTI – aktivnosti koje obuhvataju nabavku opreme i infrastrukturne radove za razvoj posjetiteljske infrastrukture i atraktivnih turističkih sadržaja.
- IZRADA MARKETING PLANA – kojim će se osmisliti proizvodi, doživljaji i događanja, odnosno cjelokupna turističku ponuda Parka u svrhu promicanja kulturno-povijesne i gospodarske važnosti samog Parka.
- PROMOTIVNE AKTIVNOSTI – koje će obuhvatiti aktivnosti izrade web stranice i društvenih mreža JP Park prirode Blidinje i štampanje kataloga Blidnjska priča u cilju popularizacije parka kao nezaobilaznog mjesta posjete u BiH.
Rezultati projekta:
- Poboljšana javna turistička infrastruktura i stvoreni potrebni infrastrukturni preduvjeti za razvoj turizma i održivo upravljanje Parkom prirode Blidinje
- Razvijen sustav održivog planiranja i upravljanja kulturnim i povijesnim resursima
- Povećan broj evidentiranih posjeta zaštićenom području
- Ekonomski valorizirana kulturna, povijesna i tradicijska baština u održivom smislu za poboljšanje turističke ponude kroz marketing plan
- Izrađen Marketing plan
- Poboljšani kapaciteti i konkurentnost dionika turističkog sektora
- Prezentirana i promovirana kulturno turistička ponuda u cilju stvaranja prepoznatljive turističke destinacije
Trajanje projekta: 12 mjeseci (Novembar 2022 – Novembar 2023)
Ukupna vrijednost projekta: 70.500 BAM
Nositelj projekta: Javno poduzeće “Park prirode Blidinje”
Partneri na projektu: REC BiH – Resursni centar za okoliš
Izvor finansiranja: Federalno ministarstvo okoliša i turizma